Een roos is een roos is een...

augustus 07, 2016

Wakker worden met zonneschijn, ik knap daar altijd enorm van op. Lekker met koffie en laptop op het terras om een luchtig blogje te schrijven over mijn haakperikelen van afgelopen week.

Ik heb al tijden zo'n mooi wolletje met schakeringen van licht- naar donkerroze. Ik val altijd als een blok voor dat soort wolletjes, maar weet eigenlijk nooit goed wat ik er van maken moet. Dit keer zat ik er zo eens naar te kijken en dacht ineens aan rozen.


Tussen alle Google zoekresultaten voor 'gehaakte roos' vond ik een mooi patroontje dat me niet al te moeilijk leek en enthousiast ging ik aan de slag. Helaas gaan, zelfs eenvoudige, patroontjes en ik niet altijd even goed samen. Ik dacht echt dat ik het goed had gedaan en zag in bovenstaande 'slinger' een pracht van een roos... alleen nog even in elkaar zetten!


Tja... ehhh... hij leek bij lange na niet op het plaatje bij de beschrijving. Een beetje beteuterd keek ik naar mijn weliswaar fraai geschakeerde, maar niet helemaal roosachtige frummel.

En Jeetje? Die lag inmiddels in een deuk en hiklachte dat ik hem altijd nog als badspons zou kunnen gebruiken... tsssk, het mormel ;)


You Might Also Like

2 reacties

  1. DE ideale hoed voor Maxima op prinsjesdag.....
    Dus op naar een grote en aanbieden :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die jeetje....dat is me er eentje ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen