procrastination

oktober 16, 2016

Hoewel ik dol ben op de Nederlandse taal, vind ik sommige woorden nou eenmaal fijner in het Engels. Procrastination is er zo eentje, dat klinkt toch veel positiever dan uitstelgedrag? Procrastination klinkt als iets waar je trots op kunt zijn en ik knap daar enorm van op, want ik kan dat zo goed.


Zo procrastinate ik vrolijk met poetsen en zoek in plaats daarvan wat wolletjes om herfstige haaksels te maken. Ik procrastinate met de kwartaaladministratie om eerst een wandelingetje te doen en eikels te zoeken en ik procrastinate met het strijken van een wasje door foto's voor dit blog te maken.


Zo kan ik altijd honderd dingen bedenken die ik liever doe dan dat ene ding dat ik eigenlijk zou moeten doen. Tot het punt dat iets echt moet en dan blijkt het eigenlijk een klusje van niks te zijn en is het in een wip gedaan.


Maar vandaag procrastinate ik nog even door, want het lijkt een heerlijke herfstdag te worden, dus kunnen poetsen, kwartaaladministratie en het wasje nog best een dagje blijven liggen ;)

You Might Also Like

4 reacties

  1. Hahahaha dat uitstelgedrag; loop ook al dagen om die berg strijk heen :-)) Wat een super leuke herfsthaaksels maakte je Janita!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, geweldig woord en dat haakwerk blijf je toch langer zien dan het schoonmaakwerk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk woord en kijk eens wat het opleverde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groot gelijk er komen nog dagen genoeg om dat mooie engelse woord weer even aan te pakken haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen